OBCHODNÍ PODMÍNKY
Provozovatel Energy Fitness (dále jen NRG) je společnost Diamond Sport,
s.r.o. se sídlem Lidická 1023/63c, Veveří, 602 00 Brno; IČ 08320217; DIČ
CZ08320217; C 113049 vedená u Krajského soudu v Brně.
email: info@nrgfitness.cz
tel.: +420 601 101 194
---
I. Úvodní ustanovení
1. Tyto Obchodní podmínky jsou platné pro nákup zboží a služeb
nabízených NRG a blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti NRG a
jeho zákazníků
2. Zákazník je povinen seznámit se s těmito Obchodními podmínkami a
Reklamačním řádem (jak je specifikován níže), které jsou uvedeny na
internetové adrese (https://rezervace.nrgfitness.cz/) a současně na
recepci NRG.
---
II. Prodej zboží a služeb v obchodních prostorech NRG
1. Aktuální nabídka zboží a služeb NRG, včetně cen za dané služby a
zboží, je k dispozici v obchodních prostorech NRG na adrese: Energy
Fitness, Holandská 878/2, Brno 639 00 a současně na webových stránkách
www.nrgfitness.cz
2. NRG může u jednotlivých služeb stanovit konkrétní podmínky pro jejich
poskytování, a to zejména s ohledem na kapacitu, věkovou skladbu
účastníků, formu úhrady apod. O těchto dalších podmínkách bude Zákazník
před zakoupením služby jasným a srozumitelným způsobem informován.
3. Zákazník má možnost za zboží a služby platit prostřednictvím
zákaznické karty, má-li na zákaznickém účtu uložen Deposit (jak je
specifikován níže), a to alespoň ve výši odpovídající hodnotě kupovaného
zboží nebo služby. Prostřednictvím zákaznické karty lze využít i další
formy úhrady za zboží a služby, a to hotovost, platební kartu, benefitní
zaměstnanecké poukazy v elektronické formě (např. volnočasové poukázky
Sodexo a další), a benefitní programy (např. Multisport, Activepasas a
další), podmínky využívání těchto benefitů si stanovuje aktuálně a
zveřejňuje v prostorách NRG a na webových stránkách. Zákazník je povinen
splnit podmínky stanovené NRG pro čerpání benefitů (např. zřízení
zákaznického účtu, vklad na deposit pro úhradu případných storno
poplatků, v opačném případě není nákup zboží nebo služeb prostřednictvím
benefitů umožněn.
4. Zboží a služby lze Zákazníkovi prodat také bez použití zákaznické
karty, resp. zřízení Zákaznického účtu, tedy na tzv. anonymní účet, v
takovém případě jsou služby poskytovány v základní ceně a je možné
využít pouze ty způsoby úhrady, které si určuje NRG.
---
III. Zákaznický účet, depozit, členství, permanentka
1. Zákazník si zřizuje u NRG Zákaznický účet.
Zákaznický účet bude Zákazníkovi zřízen po vyplnění registračního
formuláře na recepci NRG, a to s ohledem na povinná pole.
Zákaznický účet – registraci lze také zřídit online potvrzením
aktivačního e-mailu. Po založení účtu si může Zákazník na zákaznický
účet vložit peněžitou částku (dále jen „Deposit“), minimálně ve výši 200
Kč.
2. Vklad na Deposit se provádí úhradou v hotovosti, platební
kartou na pokladně centra nebo prostřednictvím platební brány. Vklad na
Deposit není možné učinit prostřednictvím benefitních poukazů. Deposit
lze využít k úhradě veškerého zboží a služeb nabízených NRG. Zákazník má
přístup ke stavu svého zákaznického účtu. O aktuální výši Depositu na
zákaznickém účtu se může Zákazník informovat také v centru, a to po
předložení příslušné zákaznické karty vztahující se k danému účtu.
3. Vložený deposit je Zákazník povinen vyčerpat nejpozději do 12 měsíců,
počítáno od okamžiku vložení příslušného Depositu. Po uplynutí doby dle
předchozí věty skončí platnost vloženého Depositu. Zakoupený Deposit
není možné směnit zpět na peněžní prostředky a jakkoli vracet,
to platí také v případě zrušení zákaznického účtu.
4. NRG dále umožňuje Zákazníkovi využívat svůj zákaznický účet k nákupu
členství, tedy časové permanentky, která umožňuje Zákazníkovi využívání
služeb NRG po určitou časovou hranici za konkrétně vytvořených podmínek
(např. měsíční, kvartální apod.). NRG může u jednotlivých služeb
stanovit konkrétní podmínky pro jejich poskytování, a to zejména s
ohledem na kapacitu, věkovou skladbu účastníků, formu úhrady apod. Dále
Sportcentrum může vyloučit některé z forem úhrady za služby. O těchto
dalších podmínkách bude Zákazník před zakoupením služby jasným a
srozumitelným způsobem informován. Zákazník má přístup ke stavu svého
zákaznického účtu, kde si lze ověřit platnost členství nebo se může
Zákazník informovat také v centru, a to po předložení příslušné
zákaznické karty vztahující se k danému účtu.
5. NRG dále umožňuje Zákazníkovi využívat svůj zákaznický účet k nákupu
permanentky na předem stanovenou či dohodnutou kombinaci služeb, příp.
zboží NRG. NRG může u jednotlivých služeb stanovit konkrétní podmínky
pro jejich poskytování, a to zejména s ohledem na kapacitu, věkovou
skladbu účastníků, formu úhrady apod. Dále Sportcentrum může vyloučit
některé z forem úhrady za služby. O těchto dalších podmínkách bude
Zákazník před zakoupením služby jasným a srozumitelným způsobem
informován. Zákazník má přístup ke stavu svého zákaznického účtu, kde si
lze ověřit platnost permanentky nebo se může Zákazník informovat také v
centru, a to po předložení příslušné zákaznické karty vztahující se k
danému účtu.
6. Zakoupenou permanentku je Zákazník povinen vyčerpat do stanoveného
data platnosti, které je Zákazníkovi sděleno při nákupu permanentky. Po
uplynutí doby dle předchozí věty skončí platnost permanentky. Platnost
permanentky není možné prodloužit.
7. Zákazník má možnost vstupovat na svůj zákaznický účet přes webové
rozhraní na adrese nrgfitness.cz/rezervace a prostřednictvím mobilní
aplikace. Po přihlášení, které se uskuteční zadáním platného
uživatelského jména a hesla, má Zákazník možnost rezervovat, a případně
i hradit si jednotlivé služby, členství nebo permanentku. Dále je možné
v zákaznickém účtu přes webové rozhraní administrovat zadané kontaktní
údaje. Jestliže bude mít Zákazník jakékoli problémy s přihlášením na
svůj zákaznický účet či s rezervací, informuje o této skutečnosti
bezodkladně recepci NRG.
---
IV. Zákaznický identifikátor
1. Po zřízení zákaznického účtu může být Zákazníkovi předána zákaznická
karta, která slouží jako identifikátor k zákaznickému účtu.
Zákaznická karta může být přiřazena pouze k pojmenovanému účtu, se
kterým může disponovat výlučně osoba uvedená jako
majitel této karty.
Zákaznická karta bude Zákazníkovi vystavena oproti poplatku 100,-
Kč (vč. DPH), nevztahuje-li se na tento poplatek slevový
benefit na základě typu zvoleného členství.
2. V případě předplatného a všech typů členství je Zákazník povinen
se prokazovat Zákaznickou kartou - a to při každém příchodu.
3. Zapomene-li Zákazník kartu, bude mu účtován poplatek 20,- (vč DPH) za
zapůjčení karty, nebo si může pořídit kartu novou.
2. V případě ztráty/odcizení zákaznické karty je Zákazník povinen co
nejdříve kontaktovat NRG, aby tuto kartu zablokovala.
---
V. Rezervace na studiové lekce
1. Zákazník si může rezervovat studiové lekce NRG (dále jen
„Rezervace“), pouze v případě, že má u NRG zřízen zákaznický účet, na
kterém je složen Deposit ve výši 60,-
2. Rezervaci není možné učinit osobně na recepci NRG ani
telefonicky.
3. Po provedení rezervace bude Zákazníkovi blokován deposit ve výši
odpovídající ceně sportovní aktivity, s čímž Zákazník provedením
rezervace souhlasí. Na tuto skutečnost bude Zákazník současně upozorněn
před provedením rezervace.
4. Rezervace se považuje za závaznou objednávku dané služby.
5. NRG stanoví storno poplatky pro jednotlivé služby individuálně. V
případě sálových cvičení (např. Pump NRG, Pure Workout a další) : Pokud
Zákazník zruší svou rezervaci:
a. více než 6 hodin před zahájením aktivity, není mu účtován storno
poplatek;
b. 6 a méně hodin před zahájením aktivity, bude mu účtován storno
poplatek v pevné částce 60,- Kč
6. Rezervace může být zrušena telefonicky na kontaktním telefonním čísle
NRG, osobně na recepci NRG či elektronicky přes klientský účet. Ve všech
přípustných formách storno rezervace je případně storno poplatek
účtován. V případě chybné rezervace a jejího storna v časech, kdy je
účtován storno poplatek, může Zákazník podat písemnou žádost na e-mail
info@nrgfitness.cz o neúčtování storno poplatku za podmínky, že v daný
den Zákazník absolvoval a řádně uhradil službu, která je předmětem
storno poplatku, a to v jiném čase. NRG posuzuje oprávněnost žádosti
Zákazníka.
---
VI. Rezervace na službu Osobní trénink a Masáže
1. Zákazník si může rezervovat Osobní tréninky a masáže NRG pouze v
případě, že má u NRG zřízen zákaznický účet.
2. Rezervace na tyto služby se provádějí výhradně
telefonicky s daným pracovníkem (trenérem, či masérem).
3. Zákazník si může službu objednat prostřednictvím vyplnění
objednávkového formuláře na webu www.nrgfitness.cz a do jednoho
pracovního dne ho kontaktuje pracovník pro rezervaci hodiny.
4. Storno rezervace na Osobní trénink a Masáže:
a) déle jak 24 hodin před zahájením rezervované služby se storno
poplatek neúčtuje.
b) v kratší době než 24 hodin před zahájením rezervované služby se
účtuje storno poplatek ve výši 100% ceny rezervované služby.
---
VII. Prodej zboží a služeb přes internet
1. Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu NRG
jsou považovány za závazné. Podáním objednávky Zákazník stvrzuje, že se
seznámil s Reklamačním řádem a těmito Obchodními podmínkami, a že s obojím
souhlasí. 2. Objednávka je závazným návrhem kupní smlouvy či smlouvy na
dodání služby (dále jen „Smlouva“). Smlouva vzniká přijetím objednávky.
Přijetím objednávky se rozumí zaslání „Potvrzení přijetí k dalšímu
zpracování“, které je zasíláno NRG automaticky na e-mail Zákazníka a
zároveň je uloženo v databázi NRG. 3. Smlouvu je možné uzavřít v českém
jazyce. 4. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění
veškerých předepsaných údajů a náležitostí, uvedených v příslušném
formuláři, který se automaticky zobrazí na internetové stránce související
s koupí konkrétního zboží či s dodávkou konkrétní služby podle výběru
Zákazníka. Místem dodání zboží je adresa NRG. Vlastnické právo ke zboží
přechází na Zákazníka jeho převzetím od NRG po zaplacení kupní ceny včetně
daně z přidané hodnoty. 5. Před zasláním objednávky NRG je Zákazníku
umožněno zkontrolovat a změnit údaje, které do objednávky vložil, a to i s
ohledem na možnost zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do
objednávky. Objednávku odešle Zákazník společnosti kliknutím na tlačítko
„Odeslat objednávku“.
6. Smlouvy jsou po svém uzavření NRG archivovány v elektronické formě a
jsou přístupné pouze tomuto NRG. Způsob dodání zboží Zakoupené zboží si
může Zákazník vyzvednout osobně na recepci NRG. V případě, že si
objednané zboží Zákazník nepřevezme do šesti dnů od jeho zakoupení,
pokud bude zboží připraveno NRG k odběru, má NRG právo odstoupit od
Smlouvy.
Platební podmínky V internetovém obchodu (e-shopu) NRG
existují následující volby způsobu platby za kupované zboží nebo služby:
Platební kartou Odstoupení od smlouvy 1. Zákazník, který je spotřebitelem,
je oprávněn od Smlouvy odstoupit bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne
převzetí objednaného zboží. V případě, kdy je předmětem Smlouvy několik
druhů zboží nebo dodání několika částí, běží lhůta dle předchozí věty ode
dne převzetí poslední dodávky zboží.
2. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od Smlouvy je třeba, aby
Zákazník o svém odstoupení od smlouvy NRG informoval, a to formou dopisu
zaslaného prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na kontaktní
adresu NRG, nebo e-mailovou adresu: info@nrgfitness.cz nebo jiným
vhodným způsobem (osobně ve sportcentru). Odstoupení od smlouvy je možné
učinit i v poslední den čtrnáctidenní lhůty pro odstoupení od smlouvy.
3. Pokud Zákazník odstoupí od Smlouvy, vrátí mu NRG bez zbytečného
odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy mu bylo doručeno oznámení o
odstoupení od smlouvy, částku zaplacené kupní ceny za zboží, vč. DPH.
Pro vrácení platby NRG použije stejný platební prostředek, který použil
Zákazník pro provedení počáteční transakce, pokud Zákazník v odstoupení
od smlouvy neuvede jinak. Pro vrácení platby, kterou Zákazník provedl
prostřednictvím platební karty, se použije platební prostředek, který
Zákazník uvedl v odstoupení od smlouvy. V žádném případě tím Zákazníkovi
nevzniknou další náklady.
4. Platbu NRG Zákazníkovi vrátí po obdržení vráceného zboží nebo
prokáže-li Zákazník, že zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve.
5. V případě odstoupení od smlouvy Zákazník vrátí NRG zboží úplné, s
kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, bez známek opotřebování, pokud
možno včetně originálního obalu a ve stavu, v jakém zboží převzal.
Zákazník bere na vědomí, že pokud zboží vrácené NRG bude nekompletní anebo
bude ušpiněno, poškozeno, opotřebováno, částečně spotřebováno či jinak
znehodnoceno, vzniká tím Zákazníkovi odpovědnost za snížení hodnoty
vráceného zboží. NRG má v tomto případě nárok na započtení škody vzniklé
na zboží oproti hodnotě finanční částky, která má být Zákazníkovi z titulu
odstoupení od smlouvy vrácena. 6. Zákazník nese přímé náklady spojené s
vrácením zboží. Tyto náklady nese Zákazník rovněž v případě, jestliže
zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. 7.
Zákazník bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k
odstoupení od smlouvy, zašle zboží zpět na kontaktní adresu NRG nebo předá
osobně na recepci centra. 8. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud
Zákazník odešle NRG zboží zpět před uplynutím 14 dnů. Reklamace
1. Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s Reklamačním řádem
internetového obchodu (e-shopu) NRG a právním řádem platným v ČR. 2.
Reklamační řád internetového obchodu (e-shopu) NRG je nedílnou součástí
těchto Obchodních podmínek. Ostatní ustanovení
1. NRG si neúčtuje žádný poplatek za použití prostředků komunikace na
dálku. 2. Ceny uváděné u jednotlivých druhů zboží/služeb jsou platné k
okamžiku odeslání objednávky Zákazníkem NRG. 3. NRG má právo na odstoupení
od smlouvy v případě vyprodání či nedostupnosti objednaného zboží. V
případě, že předmětné zboží již Zákazník uhradil, bude mu kupní cena vč.
DPH vrácena převodem na účet, ze kterého bylo zboží uhrazeno.
4. Odesláním elektronické objednávky Zákazník bez výhrad akceptuje
veškerá ustanovení Obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání
objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou cenu objednaného
zboží (včetně DPH, přepravného či poštovného), uvedenou v katalogu
internetového obchodu (e-shopu) NRG.
---
VIII. Ochrana osobních údajů
1. Při zpracování osobních údajů se NRG řídí nejen podle zákona č.
101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ale nakládání s osobními údaji
přizpůsobujeme i Nařízení (EU) 2016/679, tj. obecnému nařízení o ochraně
osobních údajů, které je účinné od 25.5.2018 a je všeobecně známé pod
zkratkou GDPR. Prohlášení o zpracování osobních údajů je k dispozici v
sekci „Soukromí“ na adrese nrgfitness.cz/rezervace.
---
IX. Závěrečná ustanovení
1. Tyto Obchodní podmínky NRG jsou účinné od 1. 9. 2019 a jsou k
dispozici na recepci NRG a na internetových stránkách Sportcentra.
---
REKLAMAČNÍ ŘÁD Společnost Diamond Sport, s.r.o.
se sídlem Lidická 1023/63c, Veveří, 602 00 Brno; IČ 08320217; DIČ
CZ08320217; C 113049 vedená u Krajského soudu v Brně. (dále jen „NRG“ nebo
„prodávající“), vydává s účinností od 1. 9. 2019 tento reklamační řád pro
účely prodeje zboží (dále jen „Reklamační řád“): I.
Všeobecná Ustanovení 1. Reklamační řád je nedílnou
součástí Obchodních podmínek NRG. Reklamační řád stanovuje postup při
reklamaci zboží či služeb zakoupených v rámci internetového prodeje nebo
dobití kreditu na aktivity sportovního centra (dále jen „zboží“ či
„výrobek“). 2. Definice pojmů obsažené v tomto Reklamačním řádu, mají
přednost před definicemi pojmů v Obchodních podmínkách. Pokud tento
Reklamační řád pojem nedefinuje, použije se definice pojmu uvedená v
Obchodních podmínkách. Pojmy neuvedené v tomto Reklamačním řádu či
Obchodních podmínkách se vykládají ve významu podle platné právní úpravy
České republiky. 3. Zákazník (dále také jako „kupující“) je povinen
seznámit se s tímto Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami ještě před
objednáním zboží či služby. II.
Reklamace 1. Prodávající odpovídá za vady zboží nebo služeb, které
se projeví v zákonné záruční době, která počíná běžet ode dne převzetí
zboží či poskytnutí služby (dále též jen jako „záruční doba“, „záruka“
nebo „doba odpovědnosti za vady“). 2. Dojde-li ke zrušení sportovní akce,
na které si zákazník již zakoupil vstupenku, bude Zákazníkovi vráceno
vstupné na základě zákazníkem uplatněné řádné reklamace.
3. Podmínkou platnosti záruky je, aby kupující v době jejího trvání a
bez odkladu po zjištění vady zahájil reklamační řízení a vytkl vadu,
kterou na zboží/službě shledal.
4. Kupující je povinen pro účinné zahájení reklamačního řízení předložit
doklad o koupi zboží/služby nebo jiným způsobem prokázat vznik smluvního
vztahu. 5. Místem uplatnění reklamace je Energy Fitness na Holandské 2/4 v
Brně, přičemž reklamaci je možné uplatnit osobně v NRG nebo poštou či
emailem. 6. Záruka se nevztahuje na vady, na které byla poskytnuta sleva.
7. Tímto Reklamačním řádem nejsou dotčena práva kupujícího, která se ke
koupi věci váží. Práva z vadného plnění je nutno uplatnit v souladu s
příslušnými právními předpisy. 8. Uplatní-li kupující reklamaci a vytkne
tak prodávajícímu vady na zboží/službě, sepíše o tom prodávající zápis,
který obsahuje datum zahájení reklamačního řízení, specifikaci
zboží/služby, označení vadné vlastnosti, způsob vyřízení reklamace
požadovaný kupujícím, termín vyřízení reklamace. 9. Kupující má právo na
řádné odstranění uznané reklamované vady. V případě uznané reklamace se do
záruční doby nepočítá doba uplynulá ode dne uplatnění práva z vadného
plnění až do dne, kdy kupující po skončení opravy byl povinen výrobek
převzít. 10. Reklamační řízení musí být ukončeno do 30 dnů ode dne jeho
zahájení, a to včetně odstranění vady, jejíž reklamace byla uznána, pokud
se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Reklamační řízení
musí být ukončeno vydáním rozhodnutí o reklamaci, ve kterém bude datum a
způsob vyřízení reklamace, potvrzení o provedení opravy a době jejího
trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. 11. Na dárky a
bonusy, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatnit reklamaci.
Diamond Sport, s.r.o.